Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Když se koupe blondýna i Archimedes

Svlečená jsem přešlapovala z nohy na nohu, vlasy pod neprodyšnou čepicí začínaly svědit, zkrátka a dobře, přestávalo mě to bavit. Náhle jsem si vybavila Archimédův zákon: Těleso ponořené do kapaliny …

Jak léta šla, bylo načase rekonstruovat koupelnu. „Je to přece na dalších třicet let,“ zdůvodňoval nemalou investici manžel ve snaze naklonit si mě na svoji stranu. Ne že bych neužila masážní a perličkovou koupel, potažmo i světelnou šou, avšak cena byla na pováženou. „To barevné divadlo přece obdržíme zcela zdarma,“ papouškoval reklamní slogany můj muž.  „Je to sice podmíněné další objednávkou na koupelnové světlo s detektorem pohybu, ale zase ušetříme za drahé wellnesy. „Ve kterých nás stejně nikdy nikdo neviděl,“ reptala jsem čistě cvičně.

Čas běží a modernizace koupelny je hotová. Zbývá provést instruktáž, jak všechny ty vymoženosti správně používat.  Z manželova výkladu je zřejmé, že start, trysky, bubliny i ta takzvaná šou se ovládá pouze dotykovými tlačítky a jen délka jejich mačkání rozhoduje o síle a intenzitě masáže. „Když chceš skončit, jednoduše podržíš start o něco déle.“ Jasné jako facka, že?  A tak z nudy zkouším funkci pohybového čidla na světlo. „Nešermuj rukama, stačí přiblížit, podržet, proboha, zlehka, nebo ten spínač urveš.  Důležité je, že voda musí dosahovat nad trysky, “ hřímal manžel, který začínal být nervózní i kvůli tomu, že dcera omylem spustila čístící proces několikrát za sebou, což je prý poměrně nákladné. Dobrá, dobrá, počkám, až budu sama, a v klidu si všechno vyzkouším.

„První jde mamina,“ rozhodl manžel.  Zamkla jsem se, odstrojila a nasadila si čapku na ochranu účesu z hotelu Holiday Inn.

Voda natékala pomalu, vana je asi větší, než se zdálo.  Z dlouhé chvíle jsem přidala i trochu pěny. Výrobce to sice zakazuje, ale pro jednou, že?

Svlečená jsem přešlapovala z nohy na nohu, vlasy pod neprodyšnou čepicí začínaly svědit, zkrátka a dobře, přestávalo mě to bavit. Náhle jsem si vybavila Archimédův zákon: Těleso ponořené do kapaliny …

Opatrně jsem se položila do vany a voda dle předpokladu pěkně vystoupala k tryskám. Pojistila jsem to ještě pár milimetry navíc a spustila program.

Úžasný relax, báječný pocit. Zkusím tu světelnou šou. Po paměti jsem se snažila zapnout příslušnou funkci. Jako na potvoru se mi ale podařilo spustit trysky i bubliny na všechny způsoby a v plné síle. Vyjma prokletých barevných světel. Poposedla jsem si tedy blíž k ovládacímu panelu…, avšak podívat jsem se už nestačila. Hladina klesla a Archimedes mě nechal svému osudu. Voda stříkala všemi směry po celé koupelně.

První nápor sesadil z hlavy čepici, která groteskně zůstala viset na mém pravém uchu. Zděšeně jsem mačkala všechny knoflíky i start, ale z pochopitelných důvodů se mi nedostávalo potřebné trpělivosti. Nezbývalo než vyskočit a pod palbou zbaběle volat o pomoc. Sakra!

Zbrklý úprk z vany patrně spustil detektor pohybu a koupelnové světlo zhaslo. Řízením osudu se však naopak konečně spustila světelná šou.

Rázem jsem se ocitla v pekle. Ve vaně to vřelo všemi barvami, pěna se rozrůstala do neúměrných výšin, koupelnou otřásaly hromy, křižovaly ji blesky i plesky. Dokonalá  paralela rčení: „Tu máš, čerte, kropáč“.

Brodila jsme se šíleně klouzající podlahou a snažila se zastavit tu hrůzu!

A světe div se! Mokrou rukou jsem dostatečně pevně a dlouho udržela namydlené tlačítko START.

Vřídlo náhle zmlklo.  Ta úleva. Nastal čas prohlédnout si spoušť. No, co si budeme povídat. Potichu a rychle jsem začala následky vodní masáže likvidovat.

  „Jen pojďte dál, to víte, že vám koupelnu předvedeme, ale zrovna teď je tam už několik hodin naložená manželka. Úplně tomu propadla. Posloucháme ten hukot, rozjíždí to na plné pecky.“  Sousedé, kteří přišli okouknout ten náš nový zázrak, tedy poslušně čekají.

 „Ha, rychle, já nebo koupelna?“  Samozřejmě, že já. S pozůstatkem zoufalství a vizáží mokré slepice popravdě sděluji, že se skutečně jedná o fantastický, zcela nepřenosný zážitek. Manžel na mě přesto podezíravě hledí.  „No bylo to trochu bouřlivější,“ přiznávám a ve snaze ho potěšit dodávám, „rozhodně jsem ale v lepším stavu než naše nová koupelna!“

Autor: Sylva Heidlerová | čtvrtek 17.3.2016 15:54 | karma článku: 33,06 | přečteno: 3160x
  • Další články autora

Sylva Heidlerová

Nehanobme pomníky Covidem! Možná slyším trávu růst.

Oslavy osvobození 75. výročí konce druhé světové války proběhly v České republice bez jásotu, bez potlesku, s pietou. Doznívala vlna pandemie chřipky Covid-19. Bohužel někde se řečnilo i mlčky, a to slovy do kamene tesanými.

14.5.2020 v 17:56 | Karma: 27,64 | Přečteno: 708x | Diskuse| Společnost

Sylva Heidlerová

Tak trochu za čárou … první linie

Pohřby v době pandemie jsou vzácnou společenskou událostí. Bez ohledu na počet přítomných jsou povolené - s kondolencí, v rouškách, s odstupem. Smuteční síň je dezinfikovaná.

20.4.2020 v 19:45 | Karma: 26,25 | Přečteno: 801x | Diskuse| Společnost

Sylva Heidlerová

Bez vás to zvládneme!

Květná neděle, čtvrtý týden karantény. Nesmíme se navštěvovat. Nakupujeme jen to nezbytné, ven vycházíme v nejnutnějším případě, ne více než dva lidé v metrových odstupech. Jsme lidé disciplinovaní, vláda nás chválí.

5.4.2020 v 18:18 | Karma: 31,87 | Přečteno: 1365x | Diskuse| Společnost

Sylva Heidlerová

Jak jsem nakoupila, tak prodávám

Manžel si už léta libuje v obchodních centrech. Přesto že je samotář a introvert, a nebo možná právě proto. Tvrdí, že mu velký, anonymní prostor vyhovuje, od nikoho rady nepotřebuje, notabene ode mne.

29.8.2018 v 21:07 | Karma: 34,41 | Přečteno: 3812x | Diskuse| Společnost

Sylva Heidlerová

Úředníkova kariéra roste s počtem podřízených

Právě odjeli. Tři úřednici strávili v cizí kanceláři dva dny. Namátková kontrola z ministerstva „bez důvěry“. Žádná pochybení odhalena nebyla. Předpokládáte úlevu?

24.4.2018 v 20:32 | Karma: 33,85 | Přečteno: 1303x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Po havárii na koloběžce skončil v řece, bezvládného muže museli oživovat

26. dubna 2024  17:24

Bezvládného muže vytahovali krátce po čtvrteční půlnoci policisté z řeky Svitavy v brněnských...

V bytě mám cizího muže, volal majitel strážníky. Vetřelce našli v posteli s pivem

26. dubna 2024  17:05

Neznámý návštěvník se ve čtvrtek odpoledne objevil muži v bytě na českobudějovickém sídlišti Máj....

Dostával jsem balíčky, ne peníze, řekl Bystroň ke kauze úplatků od Rusů

26. dubna 2024  16:37,  aktualizováno  16:50

Poslanec Alternativy pro Německo (AfD) Petr Bystroň v kauze možných úplatků od proruské sítě řekl v...

Wau, skvělé, úžasné. Podvodníci imitují známé weby, falešné jsou i komentáře

26. dubna 2024  16:39

Internetoví podvodníci zneužívají zavedené značky a snaží se tak z lidí vylákat peníze. Podvrhnuté...

  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2429x
Vzácná je ta šťastná doba, kdy je dovoleno myslet si, co chceš, a říkat, co si myslíš. Tacitus

Seznam rubrik