Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak čtu už třetí blok od této autorky a mám takové smíšené pocity. Dělá si co chce, nic nerespektuje, ani návody na užívání a diví se, že má problémy a ještě se tím chlubí. Nepřijde mi to vtipné ... Jen smutné ... Hlavně pro jejího manžela, že pak vše musí řešit ( opravy a pod. ). Za mně Rv

0 0
možnosti

Děkuji za názor, ve všem s Vámi souhlasím. Když jdu nakoupit do obchoďáku, nenastuduji si před tím přesný význam mezinárodně srozumitelných piktogramů. Nebaví mě podrobně studovat složité návody, když lezu do vany. A když mám zaplacenou parkovací zónu, která je navíc obsazená, tak stojím půl metru vedle a dostanu botičku, také mi to nepřipadá vtipné, jen smutné. A mého manžela je mi taky upřímně líto.

0 0
možnosti

;-D promiňte,ale musím, když si představím ten váš šok ;-) Ale do tohoto OC chodím často a tak vím,že si tam právě před toaletami pochybné existence rádi aplikují drogy, tak je to smutné.. na ně si nejspíš netroufnou.

1 0
možnosti

Neomlouvejte se. Cílem bylo napsat to tak, abyste se smála. Až z odezvy čtenářů mi došlo, že tam vlastně vůbec zákaz vstupu není! Přiznávám, nevím, jakou váhu má ten mezinárodně srozumitelný piktogram, ale dle mého spíše přednost či doporučení.

0 0
možnosti
Foto

:) jen jestli to líčení nepokračovalo náhodou v mhd, tam si na takové umí posvítit jiní :))

http://vladimirkroupa.blog.idnes.cz/c/497502/vysvlecena.html

1 0
možnosti

Dramatická příhoda...to se mi ještě nestalo. :-)

0 0
možnosti

Paní Heidlerová, někteří lidi nepochopili (a už asi nepochopí), že lidský přístup a empatie jsou víc, než předpisy. Je mi jich líto. Napsala jste to hezky. :-)

1 0
možnosti

pokud panáčka nechceme respektovat, tak tam vlastně ani nemusí být, proč také? všichni můžeme všude, nemáme respekt, myslíte, že by zejména ráno, těsně po otevření, jak píše autorka, to znamená vše čisté, prázdné , by například v Německu nabo Rakousku napadlo Němku či Rakušanku jít někam, kam nemá? a co myslíte, jak to asi vypadá v Rusku či Asii, stejně jako u nás či jako v Rakousku? Nevím, co tím autorka chtěla říci, snad, že nechápe mezinárodně srozumitelné piktogramy?

2 2
možnosti

Ted me napada jenom....aby jste se nepo...:))))

5 0
možnosti

Copak se už nikdo neumíte smát? Mě článek autorky potěšil, rozesmál, a vůbec by mě nenapadlo za tím hledat migranty, urážky matek nebo problém s domalováním oka.... naopak, to přece není vůbec důležité, že se mohla domalovat vedle na dámách, že vlezla kam neměla, komu se to někdy nestalo, ale je prima, že dokázala s humorem a nadsázkou o téhle příhodě napsat. Že někomu vyloudila úsměv na tváři, prozářila mu sychravý den a udělala dobrou náladu. Mně tedy rozhodně! Držím palce do dalšího psaní!

4 0
možnosti

Děkuji vám všem za zpětnou vazbu. A pro paní Pavlíkovou: vážně je mi hanba a tu represi jsem si po právu zasloužila. Omlouvám se za "obrovskou" sebeúctu. 35 let pracuji, platím tu daně, vychovávám tu děti. A pak se chovám "jako uprchlík" a lezu kam nemám. Rozdíl je ale v tom, že toho by možná z prostoru vyhrazeného jen určité skupině, a je už jedno jaké, nevyhnali. Naopak! Ježkovy voči, berte to trochu s nadhledem, nemělo to být o migrantech. Na to tu jsou jiní povolanější.

3 1
možnosti

Paní to neznala, že v obchodních centrech jsou i WC právě pro rodiče s malými dětmi.... Já bych o tom taky nevěděla, kdybych je občas s dětma nevyužila. Problém bude v nedostatečném značení tohoto prostoru....a o tom to je. A sekuriťáci jsou asi všude ...píp.

3 0
možnosti

No,hlavne na zachodech:))))

1 0
možnosti

Takže máme WC pro muže, pro ženy, pro ženy s dětmi....tak už zbývá je zavést pro muže s dětmi, pro transvestity, pro pedofily, pro pedofily s dětmy, pro trpaslíky...(existují trpaslice?)....no je toho ještě dost, jen přemýšlím, kde pak v tom obchodě bude zboží :-/

9 1
možnosti

Přeháníte, ne? A předvádíte, že nechápete smysl WC s přebalovacími pulty. To je místo, kde mohou rodiče přebalit malé děti - proto ten pult, což může být za jiných okolností problém. Ještě bývá WC pro lidi na vozíku. S nějakým rozdělováním lidí podle kategorií, jak jste je popsal vy, to nemá nic společného. Nebo to snad měl být vtip? Pokud ano, tak se moc nepovedl. Musel by mě někdo šimrat, abych se zasmál.

1 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2429x
Vzácná je ta šťastná doba, kdy je dovoleno myslet si, co chceš, a říkat, co si myslíš. Tacitus

Seznam rubrik