Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

K45a98r49e50l 68F82a46j66t

18. 3. 2016 9:04

"Něco" mi to připomnělo ;-D;-D;-D ... včetně toho "sakra ovládání nereaguje", je třeba si k tomu "sednout" :-)

1 0
možnosti

Ono staci nedat na kluzke podlaze koupelny pozor a uz se octnete v poloze, kdy jsou nohy vyse hlavy. A co potom, ani se neptejte.

3 0
možnosti

Hezké!! Mně tohle naštěstí nehrozí, já v bytě nemám ráda novoty a muž je ještě staromódnější než já. Jo, taky jsem v minulosti párkrát zblbla a ukecala ho k něčemu novému - ale skoro vždy se ukázalo, že to staré bylo lepší. Pěkný večer a někdy zase nashle.

2 0
možnosti

A že vám nikdo neřekl, že do hydromasáže nebo perličky se musej dávat jen speciální přísady. Ty běžné .......... no teď už sama víte jaký mají (protipožární) účinek. ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

možná i řekl, ale kdo by si to měl všechno pamatovat?;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2429x
Vzácná je ta šťastná doba, kdy je dovoleno myslet si, co chceš, a říkat, co si myslíš. Tacitus

Seznam rubrik