Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

nastesti jsem to na pohrbech nezazil. ale na uradech, na postach, v autobusech je to kazdy den...

1 0
možnosti
ZB

Nebylo to sice na pohřbu, ale když jsem vyklízela byt po zemřelém, zazvonil telefon a slečna začala nabízet nějaký produkt. Přerušila jsem ji s tím, že majitel telefonu zemřel. Slečna zvesela prohlásila, že to nevadí a mlele k mému údivu dál, dokud jsem se nevzpamatovala a telefonní sluchátko nepoložila.

1 0
možnosti
SH

Proč by jí to vadilo? Myslím, že to rychle vyhodnotila s tím, že i na "věčnosti" člověk musí přežít. A jak by bez telefonu mohl, že?:-)

0 0
možnosti
Foto

Snad je to osudová schválnost či sebeobrana proti žalu , ale na pohřbech se dost často přihodí věci navýsost komické. S tím se asi nedá nic dělat...

Je to i vtip , ale opravdu jsem zažil , když smuteční řečník , odborář , zahájil svůj projev na tryzně mrtvého havíře slovy : Tondo , buď zdráv....

Kdo nezažil , neuvěří.....:-/;-(

1 0
možnosti
MP

Dobry.V Rime na place byla legrace....

1 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2429x
Vzácná je ta šťastná doba, kdy je dovoleno myslet si, co chceš, a říkat, co si myslíš. Tacitus

Seznam rubrik