Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

:-)) taky karma a směju se. Mám zážitek kterak jsem se zbavila opruzáckých neustálých samo se zvoucích hostů - uvařila jsem cuketovo ovesné karbanátky s rajčatvou omáčkou - od té doby už nechodili - jinak byli u nás pečený, vařený a já vyvařovala jak divá;-)

2 0
možnosti

Jseš výborný stratég!:-))))

Ještě o trochu horší je patizón. Vždycky mi z obalovaného nejvíc chutnal ten trojobal, takže jsem to ukončila tím, že řízek je řízek!:-))

1 0
možnosti

Tak já jsem dostávala od sousedů obr cukety, a ty mi vůbec nechutnaly. Dávala jsem je dál. Ale malé cukety jsem si teď oblibila místo přílohy k masu (nejím přílohy). A dělám ji podle toho co mám doma úplně se vším. Hodím na kolečka nakrájenou cuketu na máslo na pánev, k tomu žampióny. Sůl, pepř - a je to. A pak může být jiná varianta: k tomu lilek, papriky, rajčata.....prostě podle chuti.

A může se to jíst i studené, jako salát.

1 0
možnosti
JS

jojo malé cukety dobrota, ale jinak nebrat... tedy mě nějak nikdy nikdo cuketu nedal:) ale kdys dávno mi je ukradli ze zahrádky:)

1 0
možnosti
EH

Tak já se přidávám s naprosto odlišným názorem, já můžu cukety a lilky ve velkém a to se je ani nesnažím propašovat do jídla tak, aby o něm ostatní nevěděli ;-) což se dá velice dobře v bramboráku - cukeťáku (když se jenom přidá k bramborům, já dělám jen cuketový), v cuketové buchtě (kde se smíchá s moukou), tak to já ne. Já si ho užívám a vůbec ho nemaskuju ;-D grilovaná cuketa je výborná věc, ale musí se umět ochutit, doporučuji po grilování potřít směsí olej-sójovka-drcený česnek, anebo plátky cukety pomazat olejem s rozmačkaným česnekem a posypané nivou, zapéct a je to delikatesa :-) A víte, že dokonce i syrová cuketa má svůj recept? Pravda, je dobré mít na to takové udělátko, které vám nastrouhá z cukety dlouhé špagety :-) a pak je zamíchat se zeleninou, se sýrem.... a vůbec moje nejoblíbenější je cuketová zeleninová směs, do které můžete přidat jakékoli koření a další zeleninu, maso může být a nemusí, ráda to ladím do asijské chutě, k tomu rýžové nudle.... jak mám zrovna chuť, no mňamka. Můj názor tedy je, že cuketa je skvělá věc, jen se musí vědět, jak na ni. A Sylvo, škoda, že nebydlím blíž, byla bych vděčná odběratelka, cuketu kupuji pořád a pořád a pořád, včetně zimy :-/tak doufám, že jsem tě trochu nalomila:-) a když ne, tak pošli ;-D

1 0
možnosti
SH

Eriko, paráda! Konečně vím, co vzít na příští setkání spolužaček! Minule se holky ofrňovaly i nad salátovými okurkami, koho by napadlo, že někdo ocení cuketu:-). Máš je u mne, ony snad mají i tu vlastnost, že se dobře skladují a hodně vydrží.;-D

0 0
možnosti
PM

V létě užitek, v zimě požitek (bohužel kupovaný).

1 0
možnosti
ŠM

nechápu,proč si občas pěstitelé neudělají plněné květy ricottou nebo nenaloží malinké cuketky jako okurky nebo si j eneogrilují a nepotřeou česnekovou marinádou a nesní..pořád jen velké přerostlé měchury plný semen a není to ani k jídlu.....

1 0
možnosti
SH

Děkuji za nápad, přátelé nevěřili, že by z té diskuze mohl nějaký kulinářský zázrak vzejít:-)

0 0
možnosti
VF

Nechutnají mně ráno ty tykve, ani ty tykvekvečeři, když se sešeří.

(Hloupé, ale moje.)

1 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, je to depka. Do doby, než moje žena, mimochodem skvělá kuchařka, začala to prokleté masivní zelené peklo měnit v poživatelný produkt. Třeba proužky cukety spolu s kuskusem a mrkví. Nebo cuketka a v ní pořádná kotleta. Atd.

Nesmí toho být moc, pak to opravdu začíná lézt na nervy.

R^

3 0
možnosti
JR

J58a81r16a 56R92a37n12k

28. 8. 2016 18:07

Zdejsi stat a meststi radove povolili vsem mestskym zahradkarum (ti na periferii to delaji uz leta a funguje to) prodavat produkty sve zahrady - i kvetiny, vejce a pod. na stolcich pred domem, bud na travniku mezi chodnikem a silnici, nebo primo na chodnicich a uz se to rozjizdi, uschl mi kopr, tak zrovna vcera na vedlejsi ulici svazek za padesat centu:-)

2 0
možnosti
ZH

Podle jakéhosi kmene jsou dva druhy tykví: jeden se hodí na výrobu nádobí, druhý je zcela k ničemu. No, cuketa se na výrobu nádobí rozhodně nehodí. ;-D

1 0
možnosti
JR

J76a38r39a 61R74a91n38k

28. 8. 2016 18:10

Cuketa se da jako nastava do vseho a nezapominejte na "posvatne" ratatouille, tam se da strcit jakekoliv maso nebo uzenina i ryba navrch, zasypat syrem a zapect. Ve zdejsich pubech je delaji nakrajene na uzsi tycky, obalene jako rizky a s dipem, je to prima k pivu.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS