Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krásně napsané. Hned jsem si vzpomněla na tu svoji babičku :):-)

0 0
možnosti

Irenko, kde ses tu Ty vzala? Asi tuším, protože Ty jsi prostě všude:-)

0 0
možnosti
Foto

Sylvo, moc díky za toto krásné vyznání a vzkaz tam nahoru. Babička vás jistě ochrání, jako ta moje.R^V

1 0
možnosti

Jsem moc rád, že jste to tak napsala. Člověka to pohladí po duši. Taky stále vzpomínám na svou babičku, letos je to 130 let co se narodila. A já s ní prožil hezké dětství. Vám patří poděkování.

5 0
možnosti

Poděkování patří Vám.

0 0
možnosti
Foto

J66a49n37a 38M92a85j36o12v48á

2. 10. 2016 15:08

Ona všechno ví. A vy to určitě ani tak nepíšete zbytečně. Díky. Za to psaní i za to, že se držíte kořenů.

4 0
možnosti

Napsala jsem to tak trochu i jako závazek pro ty, kteří zůstávají. Vy mně možná ale asi trošku rozumíte, že ano?

5 0
možnosti

Tohle je fakt dobře, moc dobře napsaný...

6 0
možnosti

Děkuji, babi k 87. narozeninám a vůbec...

1 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2429x
Vzácná je ta šťastná doba, kdy je dovoleno myslet si, co chceš, a říkat, co si myslíš. Tacitus

Seznam rubrik