Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

musím se přiznat, že jak jsem to četl , přibývaly problémy a tempo se zvyšovalo - dočetl jsem to úplně udejchanej. Sepsáno skvěle ... jen bych si dovolil poznamenat, že i dobrota by měla mít svoje meze ... když neznáte míru, pak už je titulek pravda

2 0
možnosti
SH

Mluvíte mi z duše! Přesně to se snažím sdělit i v diskuzích, - totiž že ten dobrý skutek po mně vlastně nikdo nechtěl. Je těžké si to přiznat a ještě těžší napsat;-D

1 0
možnosti
Foto

Je fajn, že i přesto Vás neopouští dobrá nálada. A předala jste ji nám....R^

1 0
možnosti
SH

Neštěstí jednoho potěší druhého;-D Děkuju!

0 0
možnosti
VK

Děkuji za zábavnou minutku, moc dobře se to četlo. Samozřejmě je úsměv na mé tváři dílem vrozené škodolibosti, za to se omlouvám, hlavně však oceňuji styl, opravdu :-)

1 0
možnosti
SH

Tak to mám radost. když už se nepovede skutek, povede se aspoň blog:-)

0 0
možnosti
Foto

Pane jo, tady to přísloví sedí úplně přesně! Zdravím ;-)R^

2 0
možnosti
SH

Všechno zlé, je pro něco dobré. Příště aspoň vím, že jsem změnila průkaz totožnosti. Také mávám;-)

1 0
možnosti
DS

Tak to je tedy síla Sylvi. Moje maminka by na tohle řekla "když čert se.e, tak vždy na jednu hromadu". Paní byla potvora nevděčná a neschopná k tomu. A jak píšeš... Ale přiznávám, že já jsem v tomto ohledu také nenapravitelná. Tak propříště víc štěstí vinšuju V

1 0
možnosti
SH

Děkuju. Ale, když se zamyslíš - a odmyslíš události na mé straně- , ona měla prostě svoji pravdu.:-).

0 0
možnosti
Foto

R^jo místenku;-)? A nechápu, že jsi jim neskočila ještě do meka pro hambáče s kolou..., čiň čertu nebem;-). Ty jsi ale dobrá víla:-)V

4 0
možnosti
SH

Olčo, přece nemohla tušit, co všechno je za mnou, viď? Jo, a mezi námi - píštu ti pod kdejaké blogy, kam s tím odkazem na ty boty;-D

1 0
možnosti
Foto

Nojo, některý Pražandy jsou zhýčkaný;-). Já si radši lístky na vlak či autobus kupuju přímo na nádraží nebo u řidiče. V pátek se mi moje nedůvěra k online nákupu bohužel nevyplatila, autobus Student Agency z HK už byl narvaný, tak jsem musela další hodinu čekat na vlak. Tak se snad příště naučím objednat si lístek přes ten svůj chytrý mobil.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Já jsem si poprvé koupila jízdenku přes net a ve vlaku průvodčímu nešel načíst ten kód,co mi přišel na mobil. No, neřešil to, prostě mě nechal být.:-) Jak bych dokazovala, že mám lístek zaplacený, když jsem se nemohla dostat do mailu (nefungovala jim wifi).?:-)

1 0
možnosti
SH

Jano, neříkej mi to. Zavazuje to, a já to fakt podruhé nedám:-). Děkuju!

1 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2429x
Vzácná je ta šťastná doba, kdy je dovoleno myslet si, co chceš, a říkat, co si myslíš. Tacitus

Seznam rubrik