Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SH

Jsem ráda, že jste se pobavila:-)

0 0
možnosti
Foto

Sylvo;-DR^To máš slyšet ten vodopád nadávek, sotva vytáhnu košíček s šitím. Ani lupa mi už nepomůže k navléknutí nitě. Tak maličký otvůrek nemohl vymyslet nikdo, kdo šije8-oAle podařilo se mi u nás zakoupit jehly s větším otvorem, ovšem jsou zase příliš silné. Nezbývá, než oděv po použití prostě zahodit;-D

Zdravím, měj se pohodově!

1 0
možnosti
SH

Jitkoooo, ahoj;-D. Díky a taky tak. Ať Tě šije nit!

1 0
možnosti
Foto

Možná by měli dělat jehly s většími oušky?;-)

1 0
možnosti
SH

Klárko, díky. U Tebe je to jinak. Ty nehledáš jehlu, protože hledáš Olího;-D

0 0
možnosti
Foto

Boty na jehlách už dávno nenosím, od té doby co mi hapruje kotník, jedině tenisky. Možná bych zase něco mohla spíchnout, až nebudu mít do čeho píchnout... Nevím, jestli to do padesátky stihnu, ale každopádně, kdyby na jehly nebylo, vím, kam se obrátit.R^:-)

Zdravím, Sylvo, skvěle napsaný!R^:-)

1 0
možnosti
SH

Hlavně se u toho nepíchnout;-D Díky za pěkný příspěvek, Pavlo.

1 0
možnosti
Foto

J12a88n65a 98M48a96j50o34v57á

24. 10. 2017 14:58

Až pojedu kolem, taky si od vás nějakou tu jehličku odkoupím :-)) (úplně se vidím).

1 0
možnosti
SH

Tak do té doby, ať Vám šije nit!;-D

0 0
možnosti
SH

Pane Hejmo, děkuju Vám za ten palec. Netuším ale, co znamenají ti mrkači? Mám z nich mít radost nebo splín?:-)

1 0
možnosti
EJ

E63v64a 67J94u25s17t36o68v41á

24. 10. 2017 14:09

Vtipne a pravdive, mate u mne karmu. ;-D

1 0
možnosti
JS

R^jo, když jsou manželé zároveň parťáci a nekinklají se jim nožičky, Sylvo V

P.S.: motorovka obnovena ;-D

2 0
možnosti
SH

Děkuju. Mrkla jsem, máš pravdu. Tak počkám, do čeho s ní dneska řízneš;-D

1 0
možnosti
HD

Cože mi to jen připomíná? :-)

1 0
možnosti
SH

...že by ty taky v jedné ruce lupu, v druhé navlíkátko a v zubech nit?:-)

0 0
možnosti
MK
SH

:-)Děkuju. Ano, vypadalo to, že s ním mám k úspěchu více nakročeno. Ale je tam pořád ta nepřekročitelná podmínka - trefit se do neviditelného ouška. Dnes už řešení mám. Použít jehlu Jeans:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2429x
Vzácná je ta šťastná doba, kdy je dovoleno myslet si, co chceš, a říkat, co si myslíš. Tacitus

Seznam rubrik