Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ahoj Sylvo, taky tě zdravím po dlouhé době. Jo a za článek.R^:-):-)

1 0
možnosti

Pavlo, já zdravím Tebe! Až mě to dojímá, že tu - tak nějak úplně blbě a mimo všechna prqavidla, morálku a teorie o virtuálním světě - pár přátel mám. Neznáme se, jsme tu a nejsme. Ale najednou se člověk vrátí a pár lidí ho tu vítá. Představte si, milá Pavlo, Jitko, Jano, Tomáši, že i takové málo k tomu, abyste měli radost a dobrý pocit, stačí!! Děkuji Vám.

0 0
možnosti

ze se lidi v poslednich letech chovaji jako tupouni je jedno - hlavne, ze se pri tom dodrzuji vyhlasky

smutne jsem si pocetl, ale mate recht

1 0
možnosti

Díky. Nejsou tupouni a chovají se tak. Důvod? Nechtějí mít potíže, obavu z toho, že ponesou následky, možná odpovědnost za svě rozhodnutí. Není to vtipná odpověď, omlouvám se.

0 0
možnosti

Vše podle hesla Na poddaný musí bejt přísnost!

1 0
možnosti

Přísnost nevadí, vadí urážlivé a nedůstojné chování, až zesměšňování. Vyvolávání pocitu marnosti a demotivace.

0 0
možnosti

J85i85r66i 63B15o27r

25. 4. 2018 9:28

Vy se bojíte říct vlastní názor? Proč?

0 0
možnosti
Foto

;-)R^Sylvo, kde ses tak dlouho toulala???8-o

2 0
možnosti

Jitkóóó, trochu mě udolal zmar. Ovšem ty jsi hotový nezmar. Gratuluju k nominaci a samozřejmě, nikoho jiného, kdo by si zasloužil titul blogerky roku více než Ty, tam nevidím:-):-). Z celého srdce bych Ti to moc přála.

3 0
možnosti
Foto

Některá nařízení ve zdravotnictví jsou natolik pitomá, že jsem se rozhodl je prostě ignorovat.

Kupříkladu - dle nového nařízení nesmíme volat pacienta z čekárny jménem. Prý jenom číslem, které si vytáhne.

Takže místo: "Pane nulo" si ponechám zdravý rozum a můj pacient bude navždy pan Novák nebo paní Nováková.

A ať mi to nějaké číslo /nejspíše nula/ přijde osobně vysvětlit, v čem jsem pochybil.

Za článek karma.

2 0
možnosti

Díky. Nula bude asi ziticha, vyvolají si Vás jinde - a jménem:-). To bude to GDPR. Naposledy mně a celé lékarně nahlas předčítalii všechny, kteří mají stejné příjmení a jsou zaregistrováni do nějaké slevy. Vždy hláskovali jméno, příjmení, bydliště...- a já, že to ještě pořád není babička. Nakonec celá fronta za mnou souhlasila, že babička v té databázi asi nebude, tak jsme ji tam se všemi jejími citlivými daty společnými silami zapsali. No vida, už je tam. Jedna nula:-)

1 0
možnosti
Foto

J57a37n60a 19M86a54j77o84v43á

24. 4. 2018 21:37

Jo, máte pravdu...NEDA se to udělat dost dobře. A závěry jsou tak nepochopitelné. A souhlas. Není to o EU. To jsme si spáchali doma.

Díky.R^

1 0
možnosti

Díky Vám za odvahu mě podpořit. Někdy je horší mlčet než mluvit:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS