Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J33a66n21a 76M85a65j88o63v44á

24. 4. 2018 21:37

Jo, máte pravdu...NEDA se to udělat dost dobře. A závěry jsou tak nepochopitelné. A souhlas. Není to o EU. To jsme si spáchali doma.

Díky.R^

1 0
možnosti
SH

Díky Vám za odvahu mě podpořit. Někdy je horší mlčet než mluvit:-)

0 0
možnosti
Foto

J15a85n73a 23M67a59j97o34v81á

24. 4. 2018 22:44

A to ráda. Jen se o tom blbě píše, protože je to složité jako "dvoják žebř" a mně se vždycky rozběhnou myšlenky k těm příčinám a následkům a k tomu "já-to-říkám-už-takovou-dobu."...

1 0
možnosti
SH

Přesně. Jde o uměle vytvořený svět plný nesmírně důležitých hovadin. Píše se o tom pitomě protože pitomé to je. A je toho na první zamyšlení tolik, že by člověk smotal páté přes deváté. A těžko se to chápe, protože chápat se to nedá.

1 0
možnosti
Foto

R^

Jste dobrá, že jste to dala. Mě se nedávno chtělo psát skutečný příběh prezenční listiny... a prostě se mi to pořád zamotavalo

1 0
možnosti
SH

Už ten název mě pobavil. Vlastně no jo - ježíš, prezenčky;-D, vyprávění o nich by udolalo Šeherezádu:-)

1 0
možnosti
Foto

Ale hlavně - opravdu ráda vás vidím.

1 0
možnosti
Foto

Ono to může být ještě horší - tedy někdy je.

Jedna kontrola přijede, má výhrady (jen tak prokáže svou užitečnost, takže se velmi snaží něco najít). Vy provedete výslovně požadovanou úpravu. Následuje jiná kontrola z jiného úřadu, a za tuto úpravu vám vyměří pokutu a vy musíte udělat zase úpravu.

K dokonalosti to dovede ta první kontrola,, která se dostaví znovu, a vyměří vám druhou pokutu za to, že nemáte tu jejich požadovanou změnu.

Právníci mají žně.

1 0
možnosti
SH

Asi tak - díky za příběh opravdového člověka.:-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2429x
Vzácná je ta šťastná doba, kdy je dovoleno myslet si, co chceš, a říkat, co si myslíš. Tacitus

Seznam rubrik