Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Pokud jdete nakupovat předem vytipované zboží, většina těch bodů se vás netýká. :-)

3 0
možnosti
SH

Jste skvělý. Mě se týká vše, i když jdu koupit předem vytipované zboží;-D

1 0
možnosti
MK

Zdravím....popisované trable už mám naštěstí za sebou. Naučila jsem se chodit do obchodů regionálního typu Sklizeno, Zelený strom , Grunt atd. Pro maso a domácí uzeniny do Masny, pro pečivo do pekárny...Supermarkety jsem zrušila úplně , jsou to žrouti času a peněz. Sice koupíte všechno pod jednou střechou ale o to víc tam strávíte času. .A potraviny ve slevě nekupuji vůbec, to mě spíš umí odradit...hned mě vyskočí myšlenka proč jsou asi ve slevě....

2 0
možnosti
SH

Tak mě to potkala, vž nyní. Ale dočkala jsem času, jako husa klasu:-). Asi tak;-D

0 0
možnosti
MV

výýýýborný! karma

2 0
možnosti
Foto

Mám to jako pan Žáček, co potřebuju mám na lístku ostatní věci míjím. Slevy mne neberou a nakupování jako takové taky nee. Hezký blog. Poučný.

2 0
možnosti
SH

Děkuju, Bohunko. Také dospěji:-)

1 0
možnosti
Foto

Takže máš doma "muže za pultem";-DR^ vítám tě tu po dlouhé době.!

1 0
možnosti
SH

Jitko, je mi potěšením!

1 0
možnosti
JS

Sylvo, to mi stačí - podržím si své zvyky nakupovat v malých obchůdcích cestou. Avšak vypadám jako tažná mula :D

1 0
možnosti
SH

Jano, to je fajn, že jsi tu. Mimochodem, píšeš čím dál, tím líp, a nebo mi to čím dál tím líp sedne:-)

1 0
možnosti
PB

Vtipné, ;-D Ze všech těch bodů se ztotožním z 90% z nich. Dobré postřehy. :-P

1 0
možnosti

I20v82o 67Ž78á15č46e40k

29. 8. 2018 23:30

Nakupuji téměř výhradně v super/hypermarketech, ale beru to čistě účelově. Vejdu dovnitř, vyhledám to, co mám v úmyslu koupit (někdy jsem zklamán, že to nemají, protože ani tam nemají vždycky všechno), zaplatím, vyjdu ven. Nezáživně strávený čas, ale člověk musí něco jíst.

5 0
možnosti
SH

Jak jednoduché - vejdu, vyhledám, zaplatím, vyjdu:-). To jste šikovný.

0 0
možnosti
DH

D46a53v87i59d 72H59o60r13á18k

29. 8. 2018 22:55

Nechápu, proč nekupovat v rámci nákupu spodní prádlo, zejména dámské společně s uzenými rybami (uzenáči) ???

...vždyť přeci tento druh prádla nějak automaticky i po krátkodobém použití záhadně získá velice podobný odér, ač nikdy se v jeho blízkosti jakákoliv ryba nevyskytovala.

0 2
možnosti
SH

Minus je samozřejmě omyl, tak prudérní vážně nejsem. Děkuji za přečtení. Omlouvám se.

0 0
možnosti
Foto

Nakupování je "radost"..., kterou si dopřávám, jen když je to nezbytně nutné. Ano, je dobré mít představu, co chci a co potřebuju a ujasnit si, bez čeho opravdu můžu žít. Díky za užitečný návod k přežití a měj se fajn, Sylvo.R^:-):-)

2 0
možnosti
SH

Pavlo, to je fajn, že jsi nezapomněla. Návod nenávod, jsem začátečník, Ty matadorko;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2429x
Vzácná je ta šťastná doba, kdy je dovoleno myslet si, co chceš, a říkat, co si myslíš. Tacitus

Seznam rubrik