Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nejvíc mě dojímá, jak se někteří z účastníků této "párty" dušují, že byli před schůzkou negativně testováni na koronavirus. Jakoby si snad mysleli, že máme péči o jejich zdraví.:-P Ne, nás hlavně vytáčí ta (u Zemana obvyklá) papalášská arogance, s jakou se prezentují národu i v tak exponované chvíli.:-/

4 0
možnosti
SH

Raději to nechci vědět. Proč byli testováni? Aby na tu schůzi mohli? Víte, žiji v jedné z nejvíce zasažených oblastí, o testy se tady téměř prosíme a na výsledky se čeká 10 dní!

1 0
možnosti
Foto

Zdravím a nevěřím svým očím. Ty jsi opět tady!;-)R^V

1 0
možnosti
SH

Ahoj Jitko, Tebe taky čtu, i když tu nejsem. A dokonce vím, co jsi se našila roušek, viď?

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Sylvo, dlouho jsi tu nebyla.R^:-)

2 0
možnosti
SH

Ahoj Pavlo, je milé, že si na mě pamatuješ!:-) Jsou chvíle, kdy blog potřebuji! Tebe si ale čtu častěji.V

1 0
možnosti
ND

Mně se tedy to jednání a foto taky nelíbí, ale taky se mi nelíbí, že nepišete za sebe, ale v množném čísle. Za koho? Za žižkovské ženy, nebo pracující,nebo?

8 4
možnosti
Foto

... třeba i za mne, a věřím, že i za mnoho jiných normálních lidíRv

7 3
možnosti
MB

Co na to říct? O čem to je? Jen takové hloupé nic z pohledu škarohlída..

Nic ve zlém.. ale nejvíce se mi tam, bohužel, nějak dere hlavně to slovíčko hloupé..

Doufám, že to takový pohled na to, o co se druzí snaží, není vaším každodenním přístupem. To by to vaše motto ("Nikdy nezměníš svůj život, dokud nezměníš něco, co děláš denně") vyznívalo dosti beznadějně..

6 3
možnosti
SH

Možná je to hloupé nic, možná jsem škarohlíd, možná jsem i hloupá. Prosím nestudujte mě, ale aktuální situaci. A ještě - o co se druzí snaží?

1 0
možnosti
Foto

Bohatě stačí, co má autorka o sobě ve věci změn napsáno ve svém profilu. Takže dokud napřed nezačne snídat třeba v 10 a obědvat v 15 hodin, nic moc velká změna u ní nenastane. A nebo snad ano? ;-)

3 4
možnosti
Foto

A něco k tématu blogu umíte?

4 4
možnosti
Foto

Nevím který srandista to napsal, ale všichni se prý cpali z pod roušek. Oni si o nás i myslí, že jsme inteligenčně méněcenní. Kdo to zkusil, tak ví o čem je řeč. Tohle je normální výsměch z Hradu.

7 7
možnosti
Foto

to je právě to nejhorší, že si neuvědomí, že dávají najevo, že všichni ostatní jsou blbci a všechno stráví.

6 2
možnosti
Foto

I72v26a65n 80M28a51r72e29k

5. 4. 2020 18:30

Proč tolik nenávisti?;-(

9 4
možnosti

A vám se to papalášské chování líbí?:-P

2 2
možnosti
Foto

Však se dočkáte, Michprdí nespí.

2 2
možnosti
Foto

Věru že nespí, legrace ještě bude, netušíte, co se chystá. ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2429x
Vzácná je ta šťastná doba, kdy je dovoleno myslet si, co chceš, a říkat, co si myslíš. Tacitus

Seznam rubrik