Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

P49e50t73r 85B55r75o39ž

14. 6. 2016 13:19

Když má násilník víc práv než ten, kdo se ho snaží zastavit, nelze se divit.

4 0
možnosti
PM

Přesně. A účel to plní znamenitě.

0 0
možnosti
LG

Stisknout kohoutek si - mimo jiné - žádá ještě větší odvahu než to slovní zastání. Pořiďte si raději pepřák.;-)

5 0
možnosti
JL

J41á60n 40L40o49s28k95o66t

14. 6. 2016 12:55

No dnes je naozaj zvláštna doba. Ale agresívne chovanie primitívnych jedincov je v móde. Dnes je hulvátstvo a agresia k okoliu strašne IN. Slušnosť sa stáva prežitkom a jej nositeľ sa stáva slabochom. Smutná to doba. :-/

1 0
možnosti
Foto

Pořídíš si pistoli, abys ho mohla zastřelit za neurvalá slova?:)

0 0
možnosti
SH

To mluvíte se mnou? Sice trochu neurvale, ale střílet po Vás nebudu. To si piš!

2 0
možnosti
DR

Ten člověk se choval jako zvíře a není pro to omluva. Ale musím říct, že smrad ze žvár se nese extrémně daleko. Ráno chodím k metru a můj první lok čerstvého vzduchu je jen málokdy nezkažený závislákem, kterému se celé ráno klepaly ruce nedočkavostí, jde po chodníku přede mnou a za ním se jako za kometou táhne kouřový ohon puchu. To je můj život ještě velmi šťastný, protože v předchozím bydlišti jsem nemohl ani vyvětrat, "kariérně nezaměstnaná" sousedka hulila na balkoně 6:00-1:00 v 15-minutových intervalech a někdy i uprostřed noci. Mohl jsem ji zabít nebo se odstěhovat, vybral jsem to druhé ale reálně hrozilo obojí.

4 2
možnosti
MR

Čerstvý vzduch u metra?;-D

0 0
možnosti
Foto

J53a65n54a 57M36a85j68o88v96á

13. 6. 2016 17:59

Co vy to v té Praze žijete, že už se sebe vzájemně ani neumíte zastat?

4 1
možnosti
SH

Mezi námi, ono na to zastávce až tak moc Čechů nebylo. A co my víme, jak oni nám v té Praze dneska žijí?

0 0
možnosti

Během čtení jsem si třikrát řekla, a teď přijde ta věta o probuzení z blbého snu. A ono nic, četla jsem dále a pochopila, že tohle nebyl sen, ale skutečnost, brrrr... Jak bych se zachovala já? Na to neumím po pravdě odpovědět, možná bych strachy stála jako přikovaná a ani nedutala. A možná bych udělala opak, v krizových situacích děláme mimořádné věci, ani nevíme, že jsme toho schopni.

8 0
možnosti
SH

Díky za to, že jste četla.

1 0
možnosti
VF

Od první třídy základní školy (1949) jsem se poprala i s kluky, bránila jsem slabší.Určitě bych se do popisovaného incidentu zapletla a dostala bych přes huústa. Síly ale ubývají.:-(

9 0
možnosti
OP

Tak to jste v té Praze pěkně zparchantělí, a to všichni, i ti vaši přátelé Rv

0 11
možnosti
SH

A vida, ti stateční už po mně jdou! Na blogu totiž není čehose bát!

11 0
možnosti
LN

..nepořídíte si nic....ojrohujeři vám to zakážou....

7 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2429x
Vzácná je ta šťastná doba, kdy je dovoleno myslet si, co chceš, a říkat, co si myslíš. Tacitus

Seznam rubrik