Diskuse

Vracíme čas aneb šlápli jsme do čapího hnízda

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HD

Mě se tedy to množství všelijakých zákazů taky vůbec nelíbí. Líbí se mi, že se nesmí kouřit tam a tam. To bohužel demokracie nedokáže regulovat. Kuřáci jsou, a to ať se na mě nikdo nezlobí, POVĚTŠINOU, zdůrazňuji POVĚTŠINOU, bezohlední a je jim fuk, že nás nutí dýchat to, co bychom jinak dýchat my nekuřáci nechtěli. Tady tomu snad ještě rozumím.

Přikazovat komukoliv, kdy smí mít otevřeno (a prodávat) nebo druhému nakazovat, kdy smí jít nakoupit a kdy se MUSÍ se věnovat rodince, to je podle mě zcestné. Bez ohledu na to, jak to mají "jinde".

Poslouchala jsem mluvčího ČOI, kterak povídal, že budou kontrolovat, zda se prodává nebo neprodává tam, kde prodávat v daný den nesmí. Vůbec nikomu ale nevadí, pokud se bude v ten den naskladňovat zboží, či provádět inventura nebo něco jiného. Zkrátka a jednoduše - NESMÍ SE PRODÁVAT.

A nějak mi přišlo, že celý ten důvod, pro který zákon vznikl, byl spojován s právy zaměstnanců na volno ve sváteční den. Ale to vůbec nekoresponduje s tím, že se v daný den mohou dělat inventury, naskladňovat zboží.....

Dokonce by se snad zákazy prodejní doby měly do budoucna rozšířit kromě jiného i na neděle. Zajímá někoho, že existují lidé, kteří jsou v týdnu poměrně dost vytíženi a nakupovat už nestíhají? Že jim prostě to nedělní nakupování vyhovuje? Že by se v případě zákazu prodeje v neděli prostě museli víc stresovat (aby stihli nakoupit) v ostatní dny, aby potom v neděli povinně a nedobrovolně "odpočívali"? Nebylo by fakt lepší to nechat na každém, aby se sám rozhodl, kdy a kde si chce nakoupit? Některým to vyhovuje i v noci. Pokud by lidé sami usoudili, že neděle je od slova nedělat a že se chtějí věnovat odpočinku, ať již aktivními či pasivnímu, tak do těch marketů prostě nepůjdou a ony zavřou samy a dobrovolně. Samozřejmě že se to nestane.

Pravda, dřív taky bylo v neděli zavřeno. Ale ono bylo všechno jinak. Ceny všude stejné, krámky na všech rozích, nedělaly se týdenní nebo obdobné větší nákupy atd. Prostě je to jinak.

2 0
možnosti
SH

Všechno je jinak:-) a děkuju!

0 0
možnosti
Foto

Doufám, že výčet věcí které "můžu", jednou nepřeváží to co "musím". Zatím si ještě užívám toho, že můžu svobodně (snad) dýchat a vyjadřovat svůj názor. Moc se neraduji z toho, že musím přihlížet věcem, které se mi dost nelíbí.:-)R^

1 0
možnosti
SH

Děkuji, že jste četla. Budeme hlídat - dýchat a dělat si výčet:-)

0 0
možnosti
Foto

O92t90t71o 30Č10e85r24n60ý

29. 10. 2016 19:19

I já za seznam zbytečností.R^

1 0
možnosti
SH

Děkuji, vážím si toho. A spolu s Vámi se ptám - Čí je to stá?

0 0
možnosti
DH

D49a34v77i38d 86H33o54l22e79c

29. 10. 2016 18:36

už i v Tunisku zrušili letní čas.Brusel ale návrat k normálu nepovolí.

2 0
možnosti
Foto

Zkuste opakovat: čapí, čapí, čapí..

.

0 1
možnosti
SH

Jestli narážíte na můj blog? - http://sylvaheidlerova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=498254 - tak mě to těší. A jestli je to shoda náhod - těší mě to rovněž:-)

1 0
možnosti