Diskuse

Dám dělovou ránu. Bum, bumbum, bum! Neveselo, truchlivo?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OK

Vážená kolegyně Heidlerová, vy jste určitě nečetla muj první blogový blábolek, a já četl je dva vaše příspěvky. Nicméně, mluvíte mi zcela z duše, až překvapivě stejně vnímáte, jako já . A to jsem si myslel, že takovou nesnášenlivost ke komerci a oblbování lidí, zvláště pak zneužíváním dětí pro účely reklamy, mám jen já, díky svému pokraočilému věku :-)) Vy jste evidentně o hodně mladší, a přesto to vnímáte také .... a to mě moc těší. Tak Vám přeju, at Vám mladistvý vzhled i duše, a to dobré vnímání ještě dlouho vydrží .

Otakar

2 0
možnosti
SH

Vážený Otakare, po Vašem příspěvku nešlo nepřečíst si Váš. Mám podobné pocity, o které se nelze dělit v diskuzi. PS: vypadá to na pohodu :-). I když kolem to zas bouchá o sto šest!

0 0
možnosti
Foto

:-)R^Rozumím Vám velmi...

1 0
možnosti
SH

Děkuju. Sousedé před chvílí osvíceně vypouštěli balón. Nějak se mu nechtělo do oblak, asi byl "v akci". Málem nám chytil krov. Ale měli jsne štěstí! Tak ať ho máme po celý rok. S Vámi se všemi:-)

0 0
možnosti

je smutné, když vnímíte Vánoce takto, protože jste vlastně větší obětí onoho blázince než jiní... Vánoce jsou takové, jaké si je kdo udělá. Nikdo vás nenutí kolem nich bláznit, uklízet, péct, nakupovat - i bez toho mohou být (a jsou) Vánoce krásné. Televizi nemusíte pouštět, potraviny si můžete objednat přes net až do bytu, totéž dárky, které nemusí být plastové, ale třeba handmade výrobky z Fleru (nebo je vymyslet a udělat sama)...a těch pár raket a světýlek na Silvestra, co udělají radost hlavně dětem, jim klidně dopřeju. Já se na Vánoce každý rok těším, letos se nás sešlo v rámci rodiny 16, z toho 6 dětí (a příští rok to s dalším vnoučetem bude už 17) - tiché to tedy nebylo, ale bylo to skvělé, žádná televize, jen povídání, hraní blbnutí... Zkuste příště místo kritizování a hanění udělat takové Vánoce, ́jaké chcete - a uvidíte, že 1. ledna vám na duši bude líp než dnes:-)

0 0
možnosti
SH

Děkuju za příspěvek. My si také děláme hezké Vánoce, i když to možná takto nevyznělo. Přesto děkuju za tipy, člověk nikdy neví. Celé Vaší velké rodině přeji hodně hraní, blbnutí a zkrátka radost celý rok. A nejen tomu sedmnáctému zdraví!:-)

0 0
možnosti
JT

R^ pěkná úvaha. Skoro všem těm "blbinám" se již dokážu vyhnout a vnímat to po svém. Samozřejmě petardy, jídlo a alkohol jsem si taky užil (ale nebylo to pro mě důležité). Ale pár telefonů mi tentokrát "obrátilo" život. Spontánně jsme provedli právě na Silvestra několik neplánovaných věcí, které nás bavili:-) Vám karma

0 0
možnosti
SH

Děkuju. Ať je Vás tedy takto baví celý příští rok.

0 0
možnosti
Foto

Sylvo, dík za úvahu, máme to stejně. Dobrý rok přeju a víc toho usebrání nám všem a míň kraválu!R^

1 0
možnosti
SH

Milá Zuzano, díky za to, že to máte stejné. Taková maličkost - a jak potěší. Vám hlavně zdraví.

0 0
možnosti
MS

Ten importovaný kostým Santa Clause taky upřímně nesnáším. Jinak bych ale nebyl k těm silvestrovským oslavám tak příkrý. To snad odsoudíme všechny magistráty a městské úřady, že zorganizovaly půlnoční ohňostroje ? My máme z balkónu pěkný výhled na město a každoročně se (se skleničkou sektu v ruce) na tu půlnoční záplavu všech možných ohňostrojů rádi podíváme. A i ten kravál a řachot se jednou za rok snese. :-)

2 0
možnosti
SH

Děkuju. Máte pravdu. Řízeny ohňostroj s výhledem na město a šampaňským je nádhera. Nám to tu ale bouchá už celý týden z každé zahrady, naprosto neřízeně. Psi vyjou, kočky kňučí, mimina brečí. A cestou z oslavy si držíte uši a podvědomě uskakujete do zákupů..Berte moje zamyšlení s nadhledem, není to jen v báječném ohňostroji. Do nového roku Vám přeji krásné večery na balkoně a se šampaňským, a ť už s ohňostrojem nebo bez.:-)

1 0
možnosti
Foto

;-)Přežili jsme i my, zaplať bůh! Sylvo, ať se daří v tom novém roceR^

1 0
možnosti
SH

Milá Jitko, tak si dáme čočku s dollkem a vykročíme pravou nohou. S Vámi musí být celý rok parádní:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, tenhle text mě tak nějak pohladil na duši. Cítím vždycky na konci toho "cirkusu" (jak výstižné!) takovou nějakou posmutnělou prázdnotu. No, ono to snad za pár dní přejde, až se vrátíme do normálních kolejí. Vše nejlepší do nového roku!R^:-)V

1 0
možnosti
SH

Milá Pavlo, i Vám. Jsem moc ráda, že je nás víc.

0 0
možnosti