Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

dobře napsáno - výstižné a lehké pero R^

1 0
možnosti
SH

Děkuju, koukám, že visíte hned nade mnou a moc Vám to tam sluší.:-)

0 0
možnosti
SH

Děkuju. No dyť o tom také něco víte, že?

1 0
možnosti
Foto

Paní Sylvo, v bilančním přehledu mě zaujalo Vaše psaní slova "blogger":-). Já píši jenom jedno. Kde jste, prosím, našla zdroj? Pokud to není bloggerské tajemství. Jinak vydržte, máte teprve 31 článků. Já nejsem žádný super psavec(129), nyní mám útlum, ale připomněla jste mě dost dlouhou dobu přítomnosti. Hezké psaní přeji.R^ V

1 0
možnosti
SH

Děkuju - viz: https://cs.wikipedia.org/wiki/Blog - Autor se nazývá blogger (někteří Češi píší pouze jedno g). Mezi námi - mně to tak dlouho házelo chybu ve wordu, až jsem napsala dvě a byl klid. Tak já holt píšu dvě.:-)

0 0
možnosti
Foto

Velmi příjemné čtení :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2429x
Vzácná je ta šťastná doba, kdy je dovoleno myslet si, co chceš, a říkat, co si myslíš. Tacitus

Seznam rubrik