Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Také jsem něco podobného zažila, trvalo to naštěstí jenom tři dny. Ale z počátečního šoku jsem se brzy vzpamatovala , a ocenila jsem profesionalitu lékařů, slušnost a ohleduplnost sester. I to, jak se hezky chovali k jedné "starší "přebalovací" pacientce, která sdílela se mnou pokoj... Sestřiček si vážím, přeji jim vyšší platy i zmírnění požadavků na jejich vzdělání - jak to dnes odhlasoval parlament. Pacienti od sester potřebují spíš úsměv, pochopení a obětavost, než VŠ vzdělání... Která ze sester bude chtít, může si je přece doplnit.. R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Fajn, že jste tam byla tak krátce :-)

A nemyslete, ona i postel u okna má své nevýhody :-(

Pěkně jste to napsala. Myslím, jako tak nadějeplně :-)

1 0
možnosti
SH
Foto

Ale to je pěkně napsanýR^. Ať je to, jak chce, ve finále jsme stejně všichni nevděčně šťastní, že nás dali dohromady a můžeme se jít uzdravovat domů:-).

1 0
možnosti
MV

vono jde spis o machry doktory, nez polstar a toaletak...ale na to kazdej prijde az tehdy, kdyz si lehne, doktori mu pomuzou a za dva dny jde zase domu do svy postele a zadek si utre treba hedvabim...pekne napsany!

2 0
možnosti
Foto

Zažila jsem totéž. Velké plus. Toaleťák jsem měla vlastní. A i polštářek navíc. Ale to nehrálo roli. Nejdůležitější byli lidi.

2 0
možnosti
SH

Takto jsem ráda, že nejsem výjimka:-)

0 0
možnosti
ZH

Já Vám povím, proč jste měla nejlevnější hajzlpapír. To mě přijede v práci vystřídat kolega, a vybalí z tašky 5 rolí toaleťáku a velký balík papírových ručníků. Když jsem se ho zeptal, proč taháš mizernej papír 800 kilometrů na druhej konec Evropy, dostalo se mi vysvětlení, že jeho kumpl z hospody dělá sanitáře v Ústecký nemocnici. Tedy tento bývalý komunista ušetří 2,30€, což je cena toaleťaku na celý rok. ;-€

0 0
možnosti
SH

Příšerná historka. Mě zase nadzvedlo, kolik plýtvání, úsilí a obalů stojí jedna studená nemocniční večeře - přebalené jabko, přebalený rozkrájený chleba, papírový tácek, přebalený sýr, přibalený umělý nožík, a celé zase přebalené. Mimochodem s tím nožíkem neukrojíte ani ten sýr, ani to jabko. Což znamená, že celé balení přijde rozhodně na víc než tři krajíce suchého chleba, které obsahuje.

2 0
možnosti
AR

Na začátku čtení jsem vám chtěl vynadat jak jste rozchcapena, ale dokonale jste si to vyžehlila :-) pěkně napsáno...

3 0
možnosti
SH

Děkuji za to, že jste dočetl až do konce:-)

0 0
možnosti
EK

to nechápu. buď vím, co chci, nebo to nevím, a pak mi není pomoci.

bohužel, tyto jásavé články "jak jsem prozřela", které píší převážně ženy, jsou jednou z brzd toho, aby se stávající špatný stav změnil k lepšímu. Pokoje pro tři pacienty v zahraničí nejsou standard.

1 0
možnosti
SH

Víte, že s Vámi souhlasím? Bohužel máte pravdu a já jsem měla zkrátka a dobře štěstí.A proto jsem mohla jásat.Vůbec netvrdím, že nebylo a není co kritizovat. Jen jsem prostě viděla práci lidí ve zdravotnictví zblízka a zjistila, že za leckde a leckdy "špatný" stav oni nemohou. Jejich konkrétní práci a snahu jsem přehodnotila. Ne možnosti státního zdravotnictví a systému.

1 0
možnosti

Nic proti, ale tady v Čechách neplatíme dost. Je potřeba si uvědomit, že v poměru cena/výkon dostáváme zatraceně dobrou péči, i přes všechnu korupci a plýtvání.

Jinak, souhlasím, že vše je o lidech. Když se mi hrabali v koleni, doktoři vynikající, sestřičky vypruzené, rehabilitační sestra ani nedorazila na pokoj. Asi ten den měla jiné starosti, takže se na mě vybodla.

A také jsem si platil samostatný pokoj a dával si zatracený pozor, abych ho dostal. Vzpomínám, když mi kdysi operovali nosní přepážku. Na pokoji čtyři chlapi, všichni nos ucpaný vatou. Chrápali jsme všichni, tak jsem poprosil o prášek na spaní. Dali mi ho bez váhání, asi na to byli zvyklí :-P

3 0
možnosti
EK

tak o té zatraceně dobré péči sněte dál. Je to asi lepší, než si připustit realitu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2429x
Vzácná je ta šťastná doba, kdy je dovoleno myslet si, co chceš, a říkat, co si myslíš. Tacitus

Seznam rubrik