Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tohle jsem už jednou zažila, ale na "vítání občánků" - to ale byla jiná situace. Nebyl to "den umělce", ale toho řvoucího batolete. Dalo o sobě pořádně vědět. Ostatním batolatům to nevadilo, spíš přísedícím rodičům a prarodičům. ;-)R^

0 0
možnosti

Paráda, i rodiče malých dětí jsou na mé straně:-)

1 0
možnosti
Foto

Je prima si u Vás po čase počíst :-)

1 0
možnosti

Jééé, daleko víc by mě těšilo, kdyby i Vám bylo prima. Vím o Vás, napořád.

0 0
možnosti

Děkuji, mluvite mi z duše

2 0
možnosti

Všechna mimina vypadají jako Winston Curchill, toho by se dalo při focení využít.

1 0
možnosti

Také jsem si říkala, kdo to dítě na té fotce podle těch očí pozná:-)

0 0
možnosti
Foto

Cestovat s miminem takhle malým je prostě blbost. Taky si mohla nakoupit před porodem.;-) A na společenských akcích je to taky úlet. Na promoci sestřenice vyvedli maminu s povykujícím prckem zadním vchodem... Ale lidi tyhle pudy občas mají. Kolegyně třeba seděla doma a brečela, že kvůli malému nemůže vymetat všechna školení.8-o;-D

4 0
možnosti

Posluchači jistě ocenili, že některá vynechala:-), Tedy pokud přijala řešení, dítě jako baťoh:-)

0 0
možnosti
Foto

To je tak, když rodiče nemyslí. Proto jsem i alergická na různé soutěžící typu "natoč to", kdy rodič neúnavně kameruje, dokud nespadne usínající hlavička dítěte do polívky.8-o;-D Sylvo, tobě karma a gratulace k nominaci;-)

5 0
možnosti

Jitko, oni myslí. Na sebe. I já gratuluji k nominaci Tobě. Je z Tebe cítit velkorysost, a ta je dnes velmi vzácná a cenná.

4 0
možnosti
Foto

Pokud maminka nemá místo mozku špunt do vany, pak by pro ni mělo být šestinedělí svaté. Přeji miminku, aby takhle hektický start do života přečkalo ve zdraví.

6 0
možnosti

I já. Víte, bylo tak roztomilé a odevzdané.

1 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2429x
Vzácná je ta šťastná doba, kdy je dovoleno myslet si, co chceš, a říkat, co si myslíš. Tacitus

Seznam rubrik