Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Gratuluji k umístění a jsem ráda, že i můj hlásek Vás trochu popošoupnul :- ) :-) R^

1 0
možnosti
SH

Potěšila jste mne, fakt. Jsem z toho trochu roztřesená. Právě jsem to napsala do diskuze pod blog oznamující vítěze. Vůbec, ale vůbec jsem to nečekala. Na mou duši. Jestli je to jako vůbec správně? ;-D;-DJuchúú.

0 0
možnosti
MS

Ještě jsem zapomněl dodat, že srovnání Zemana s Masarykem je ve všech ohledech poněkud nepatřičné. :-/

1 0
možnosti
SH

Přece jen mají jedno společné - prezidentování českému národu. S tím nic neuděláte.Patřičné nepatřičné.

2 0
možnosti
MS

Nějak jsem nepobral následující pasáž z textu:

"Zemanobijci mudrují, že post hlavy státu znevažuje Zeman, ne my. Ale no tak! Z toho toaleťáku na nás přece vyčítavě pohlíží všemi opěvovaný tatíček Masaryk. O současném prezidentovi tam nestojí ani útržek." 8-o

1 0
možnosti
SH

To mě mrzí, že jste to nepobral, děkuju za informaci.

1 0
možnosti
VV

kdysi bejval hitem hajzlpapir s natistenejma jednodolarovkama. A podle mne na nej natisknout portret nejlepsiho presidenta jakeho tato zeme mela je opravdu vrchol nevkusu a hlouposti. Tady by meli byt soudruzi poslanci z KSCM co se zabiraji hanobenim presidenta cinni.

2 2
možnosti
Foto

Taky bych se neuvolnila...R^

2 1
možnosti

Paní Sylvo, jestli ono nejde spíše o recesi typu - utírám si zadek do "pětitisícovky", a zrovna jako na potvoru je na ni vyobrazený tatíček Masaryk...I tak je to zase jedna z kravin, která stojí za hodnotu oné hmoty, která pošpiní Masarykův portrét...

Mimochodem, pokud jste doposud neviděla film o Janu Masarykovi, vřele doporučuji! Tak mě napadá, tam si například bankovkou s portrétem svého otce Karel Roden ( v roli J.M. ) na profesionální úrovni šňupe kokain...:-)

4 0
možnosti
SH

Samozřejmě máte pravdu, a je tam jako na potvoru dost výrazný. Neviděla, a prý jsem o nic nepřišla. Ale když to doporučujete Vy, tak patrně ano. Děkuju za doporučení a vůbec...

1 1
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2429x
Vzácná je ta šťastná doba, kdy je dovoleno myslet si, co chceš, a říkat, co si myslíš. Tacitus

Seznam rubrik