Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já bych chápala, že velké obchody, supermarkety apod. by měly mít zavřeno, nechtějí-li vykořišťovat své zaměstnance. U soukromých provozoven i nad 200 metrů čtverečních bych to asi nechala na majiteli, který by se ovšem měl domluvit se svými podřízenými, možná by uvítali příplatek za práci ve svátek. Soukromník se holt musí více otáčet, aby měl výdělek a tohle nařízení mu komplikuje život.

1 0
možnosti

Přesně. Navíc je to nařízení na hlavu postavené. Pavlo, hezký den.

0 0
možnosti

Jen pro přesnost: na Velký Pátek nakoupíte. Není totiž ve vyjmenovaných svátcích. V době vzniku zákona totiž nebyl svátkem vůbec.

0 0
možnosti

Já vím, a i to tam píšu. Ale asi ne zcela srozumitelně, omlouvám se. Děkuji za čtení i příspěvek. viz:Věř nebo nevěř, krámy i brány sběrných dvorů však zůstávají dokořán.

Zdroj: http://sylvaheidlerova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=601995

0 0
možnosti

Vážený, přesně na takovouto reakci jsem čekala. Dobře, že ne marně. Děkuji Vám za ni. Zajímavý návrh, pravý svátek vždy v den výplaty. Ale v tom případě nebudete moci vyrazit utrácet.

0 0
možnosti

No tak já když v onen můj sváteční den - den důchodový jdu z pošty domů, tak pokaždé nezbytně jdu do obchodu koupit domů láhev destilovaného antibiotika - borovičku. To u nás v Beskydech je to tradice a nutnost, abychom dočkali do dalšího důchodu. A manželka nic nenamítá!!

1 0
možnosti

Vážená, pravé svátky máme vždy 1x v měsíci a to v den výplaty nebo třeba já v den důchodu! A udělat nákup na víkend problém není, uměly to už naše maminy.

1 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2429x
Vzácná je ta šťastná doba, kdy je dovoleno myslet si, co chceš, a říkat, co si myslíš. Tacitus

Seznam rubrik