Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Aspoň ste tú cenu dostali?

Aby ste nedopadli ako Anton Špelec - dajli mi medaili nebo nedajli :-)

1 0
možnosti
SH

Děkuji za optání. Cenu Nováček roku jsem převzala a dovezla dom. Byla náležitě těžká, protože má velkou váhu:-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^To jsi teda měla štrapác na cestách. Ale není mi to úplně cizí, před třemi léty taky problém, ale opačným směrem Praha-Cheb. Kdo by to řekl, že se po 18 hodině v ta místa z matičky Prahy jen tak nedostaneš, proto teď vyrážím na cesty raději po ránu;-D;-)

1 0
možnosti
SH

Důležité je, že ta štrapác za to stála:-)R^

1 0
možnosti
JS

R^R^Sylvo, jezdila jsem vlakem denně. Opravdové utrpení to bylo ve chvíli, kdy začali milí drážní ó-sobové stavět koridor a směr Kolín se nabíralo zpoždění pravidelně takové, že jsem si musela nahrazovat v práci hodiny - každý den minimálně půl hodiny. Když jsem rozlícená jako saň psala dopis na GŘ ČD, bylo mi na A4 sděleno, že na odškodnění za tyto anabáze nárok nevzniká. Bo dle přepravních podmínek nemá člověk nárok za odškodnění ani v případě, že není přepraven vůbec...

Takové to zkrátka je a "nejede přes to vlak"...

1 0
možnosti
SH

Děkuju za zasvěcenou reakci, úplně tu A4 vidím. Napadá mi, zda má vůbec někdo někde takové privilegium jako ČD. V jakékoli jiné oblasti se přece za neplnění podmínek peníze vrací, minimálně částečně.

1 0
možnosti
Foto

Jízda vlakem je někdy neplánované dobrodružství, sice ho nezažívám tak často, ale pár zpoždění (můj rekord 120 minut), výluk, nevrlých výpravčích už mám taky na kontě. Je to vždycky o lidech, souhře blbých náhod atd. No ale nakonec jsi to zvládla a ještě o tom můžeš napsat humornou (i když trošku černý humor) historku. R^:-):-):-)

Zítra jedu mimo Prahu - busem, tak snad mne ČSAD ničím nezaskočí.

1 0
možnosti
SH

Díky, no právě, člověk to i rád prožije ,aby to mohl napsat:-). Šťastnou cestu!

0 0
možnosti
Foto

Tak to jste měla fakt dobrodružnou cestu. Není o co stát...

A gratuluji.

1 0
možnosti
SH

Zážitky jsou vždycky trable:-(. Děkuju, chyběla jste mi tam!

0 0
možnosti
DS

Hezké, ač smutné, Silvi. Svého času jsem vlakem cestovala často. Dokonce nás jednou odstavili kdesi v polích, takže se mí spolucestující nudili, vylezli z vlaku a postavili mi v kupé sněhuláka. Ale fakt je, že se ČD hezky omlouvají :-)

1 0
možnosti
SH

Děkuji. Kolik kilometrů sněhulák odcestoval? Hezká historka.

0 0
možnosti

Já nechápu, co ty lidi proti těm českým drahá mají? Dyť je to jak jízda ve skanzenu. Historické vozy, nedbalá kultura cestování a prehistorické koleje:-D:-D

Kdo to má?:-))))

2 0
možnosti
SH

Právě. Ale kde končí ty miliardové zisky, které ČD vrací do kultury cestování? Kdyby za to při zpoždění alespoň rozdali kafe a doplnili vodu na toaletách.

1 0
možnosti
LV

Zpoždění může snadno nastat - někdo skočí pod vlak, bouračka na přejezdu... To bych ani tak neřešil. Ale co mě vždycky nadzvedne, to je přístup "palubního personálu" ČD. Lítají po vlaku nebo kolem vlaku, tváří se, jako kdyby veleli Bitvě u Stalingradu, a podle toho i s člověkem jednají. Samé tajnosti, nanejvýš jednoslabičné odpovědi, když už vůbec něco řeknou...

2 0
možnosti
SH

;-);-) S tím Stalinfradem jste mě rozesmál. Jak příhodné.:-)

0 0
možnosti
HD

A patrá cestují po tom, proč někam ne svoji vinou dojede pozdě? Já za sebe pisatele věřím každé slovo, protože ji osobně znám. Mě by taky dost naštvalo, když by všechno bylo jinak.

1 0
možnosti
SH

Hani, díky. Dá se pochopit,leccos, ale ani to berou jako samozřejmost, nedají bezplatně vodu. Dokonce prý došla voda na záchodech, respektive, tomu se nedivím;-)

0 0
možnosti
Foto

No vida, a já si na zúženích na nově "opravené" dálnici říkala, že ti co přijedou vlakem, to budou mít pohodlnější ;-)

2 0
možnosti
SH

O pohodlí nemluvím. Pod kabátem bylo dobře, i když nadmíru dlouho:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2429x
Vzácná je ta šťastná doba, kdy je dovoleno myslet si, co chceš, a říkat, co si myslíš. Tacitus

Seznam rubrik