Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

;-) každému něco sedí, něco vadí...

Mně osobně asi nejvíc vadí, když nemají lidi ohled k lidem a chtějí prosadit pouze SEBE a svoje vidění světa místo toho, aby se domluvili a vyšli si vstříc... hledají dělítka místo pojítek...

1 0
možnosti
SH

Hezké ráno, Jano. Ano!:-) Ale to už je na jiný blog...

1 0
možnosti
Foto

Za nezahulené restaurace jsem jedině ráda, nebudu muset po případném nočním návratu řešit dilema, zda si hned umýt vlasy, nebo druhý den převlékat postel.

Ale plínka u stolu je trochu moc.;-O Herničky v restauracích někdy jsou, ale přebalovací pult si fakt nikde nevybavuju (Mekáč nepočítám.;-)). Možná to někdo nedomyslel.:-)

1 0
možnosti
Foto

V IKEA je také. Tam přes matky s dětma není vidět na konec;-D Tam je to babyfriendly, několikrát jsem si tam taky dávala sraz.:-)

2 0
možnosti
Foto

Čmoud, který by se dal krájet, mi v hospodách asi chybět nebude, ale máš naprostou pravdu: nepleťme si pohostinská zařízení s dětským hřištěm. Každý k svýmu: štamgasti do svý knajpy (zahulit si můžou venku) a dětičky na pískoviště a prolézačky.R^:-):-)

7 0
možnosti
SH

Pavlo, to je hezký. Každý k svýmu. Děkuju.

2 0
možnosti
Foto

hmm, horda rozmazlenců, totální selhání rodičovské výchovy....to je mi generalizace. Já znám jednu nebo dvě hospody s dětskými koutky,víc fakt ne..tady mám skoro pocit, že nejvíc dětských koutků mají hospody,,,.zkrátka ,co mi vadí je, když se věci nějak příliš moc přibarvují ku obrazu svému k uchycení davu. A to i tehdy, když jsem taky názoru, že se člověk na pokecání těší...omlouvám se. Navíc všechny země Evropy jsou na děti v restauracích zvyklé a tenhle moderní přístup - celá rodina v restauraci, mají dávno bez křeče pod kůží. A tak mi toto blogové pojetí připadá bohužel jako uchycené v tenatách - rodiče, potažmo matka, má přece sedět na zadku doma a dbát na výchovu...omlouvám se podruhé, leč nepomůžu si.

1 4
možnosti
SH

Nepřibarvuje se k uchycení davu, ale k uvědomění si stavu. Mmj. neviděla jsem tolik dětských koutků v místech, kam tolik nepatří. A že to mají jinde? To mi trochu připomíná dětskou výmluvu: dostal jsem čtyřku,ale ostatní měli pětku:-). Radko, neomlouvejte se, já mám slušnou diskuzi ráda. Nikdo nemáme patent na rozum, a toto je parádní zpětná vazba.

3 0
možnosti
Foto

P21a70v59e41l 58O92p50l

9. 6. 2017 16:38

Moc hezky jsi to napsala :-) Svobody rapidně ubývá, tak piš, dokud i to nezakáží ...

13 0
možnosti
SH

Děkuji. Ráda Tě tu vidím.

0 0
možnosti
MS

Je to trochu dvousečné. Nemůžete míchat nálevny s kavárnami a restauracemi. Když už ale vezmeme neutrální restauraci,tak kde se dítě naučí stolování a slušnému stravování? Jiná věc jsou dětské kouty,které jsou opravdu jako pěst na oko.Já si nedovedu představit situaci doma ve které rodiče jí u stolu a děti pošlou ke koutu.Jak se má pak naučit jíst,když ne u jednoho stolu s dospělými?

To je ta falešná ženská iluze,že zvládá více věcí najednou. Pít kafe,kecat a ještě hlídat dítě! Tak buď obětuje svůj volný čas a naučí svého potomka chovat se slušně ve společnosti, nebo ať si sežene hlídání a jde si odpočinout do kavárny.

6 0
možnosti
SH

Souhlasím s vámi. A jak můžu míchat? To smíchal už někdo jiný a jinde. Ony dámy - obtěžkány kačárky - mohou všude, a zakázáno je kvůli nim údajně také úplně všude. V tom je rovnost nálevnám i restauracím. A učit správnému stolování v hospodě? No potěš, to je odvaha. Copak vy jste neviděl, jak děti příkladně a samy autoritativně pokřikují na číšníky? Děkuji za příspěvek.

4 0
možnosti
Foto

Karma,karma a 100x karma.R^ do hospody se chodím odreagovat,popit a poklabosit,bez toho,abych musela neustále odbihat a chytat mezi stoly mého syna.

5 0
možnosti
SH

Šárko, díky. taky bys ale mohla sedět a bavit se. Leckdy je to tak, že mezi stoly ty děti chytá někdo jiný;-D;-D

3 0
možnosti
Foto

Mám to, Sylvo, stejně. Ač jsem s dětmi "ven" chodila (ale musely se chovat jako velké, ne jako mimina) už v "pravěku", dneska se restauracím, kavárnám a hospodám s dětským koutkem zdaleka vyhýbám. Mám děti ráda, sama mám maličkou, kouzelnou vnučku, ale jsem přesvědčena, že do každého prostředí patří to správné chování. A v kavárnách se prostě nehraje, ale zbaští pohár, v restauraci se nelozí po stolech a nekřičí na celou místnost, o těch plenách na stole ani nemluvím.

Většina maminek zvládá jít někam s dětmi a pěkně se jim věnovat.

No a pak je tu ta velmi viditelná, nebezpečná menšína...

11 0
možnosti
SH

Mluvíte mi z duše. Kamarádka si čančala promoční oslavu, zamluvila stůl, a vedle se nehorázně bavila horda cyklistů v dresech s drzými dětičkami. Ale vím, ti malí za to nemohou. Oni u všeho být nejchtějí, jen jim zkrátka nic jiného nezbývá. Děkuju!

5 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2429x
Vzácná je ta šťastná doba, kdy je dovoleno myslet si, co chceš, a říkat, co si myslíš. Tacitus

Seznam rubrik