Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Možná se nechtějí úplně vzdát toho, co sami vybudovali. Ono to není lehké, ale... Tohle nemá dobré řešení.:-/

1 0
možnosti
Foto

J47a42n18a 19M20a40j17o41v44á

23. 7. 2017 20:49

Kéž by se dokázali rozhodnout, prodat a zbývající roky si užít tak nějak pro sebe v příjemném místě podle svých potřeb.

S mizením tradic se svět divně rozvlnil...

5 0
možnosti
SH

Jano, napsala jsem to pro ně a bojím se jim to říci.Že jim pošlu až ty příspěvky. A pak jsem si to přečetla ještě jednou. Víte, že to zdaleka není jenom pro ně? A odlehlo mi, protože jsem ráda, že jsem to napsala. I pro mě.

1 0
možnosti
Foto

V naší vzdálené rodině se to řešilo dokonce 2x. V jednom případě to dopadlo jak píše moje jmenovkyně níže a v tom druhém případě se stařečci zasekli, grunt prodali cizímu, který jej zvelebuje. Peníze si uložili na společný účet a odešli do penzionu pro seniory, kde si konečně užili zaslouženého klidu. Děti (byly 4) ostrouhaly, neboť zůstatek na účtu věnovali právě tomu penzionu.

7 0
možnosti
SH

Děkuji za názor. Štastní to lidé, nakonec konečně!

0 0
možnosti
Foto

Tenhle příběh asi nemá happy end: a) rodiče si mohou nechat něco majetku pro důstojné dožití a zbytek si po jejich odchodu rozdělí potomci - zřejmě ne příliš reálná varianta.:-( b) rodiče si postaví hlavu: buď budou děti pokračovat v jejich stopách, nebo nic nedostanou - sebevražedná varianta. c) všichni se nakonec dohodli a dokud nezemřeli, žijí tam až dodnes - tak to by vymyslela jedině Rosamunda Pilcherová.

Zajímavý článek.R^R^

2 0
možnosti
SH

Pavlo, děkuju. Vidím to jako Ty, nakonec nebude nikdo spokojený. A nevěřila bys, a nebo věřila? Kolik podobných osudů zažívají dnešní rodinné podniky.

0 0
možnosti
JS

Sylvo, mnoho rodin majetek doslova "sežral"... přichází o zdraví i srdce a zbytečně. Do hrobu si nikdo nic nevezme V R^

2 0
možnosti
SH

Jano,děkuju! Teorie je tak lehká, viď, A pak příjde praxe a lámání chleba.

1 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2429x
Vzácná je ta šťastná doba, kdy je dovoleno myslet si, co chceš, a říkat, co si myslíš. Tacitus

Seznam rubrik